Duppy Share XO 0,7l 40%
Související produkty
Detailní popis produktu
Design láhve a etikety vychází z Duppy Share Aged. Dominantní barvou je půlnoční modř v kombinaci se zlatou, které mají evokovat jednak nádech luxusu a jednak soumrak na Barbadosu. Etiketa je z lesklého materiálu, která veškeré detaily odhalí až při bližším pohledu.
Ve vůni je cítit bohaté aroma tamarindu, které je vyvážené květinovými tóny fialek a pečeného kokosu. Chuť je plná a připomíná máslový fondán, karamelky a kondenzované mléko. Vše doplňují tóny ovoce (meruňky) a koření (vanilka, muškátový oříšek). Závěr je dlouhý a převažuje v něm chuť dubového dřeva, vanilky a čokolády s dotekem máty. Dochuť opět připomene květinové tóny, které se objevují na začátku v aroma.
Rumy značky Duppy Share vám přináší závan hypnotizujícího Karibiku s chutí tropického ovoce. Pokud si stejně jako karibští duppies potrpíte na čistý prémiový rum a zábavu s přáteli, je pro vás Duppy Share to pravé. Značka se inspirovala karibským folklorem a legendami, jejichž součástí jsou i duchové duppies. Tyto temné karibské přízraky pochází z Jamajky a jsou proslulí svou neovladatelnou láskou k rumu. V průběhu zrání v sudech se každý rok část destilátu vypaří a podle karibských legend jsou na vině právě duppies, kteří kradou nejlepší díly rumu.Duppy Share představuje spojení Karibiku a Evropy, zejména Velké Británie. V roce 1948 dopravila loď Empire Windrush z Jamajky do Londýna jednu z prvních velkých skupin přistěhovalců. Londýn je od té doby požehnaný bohatým karibských dědictvím a nekonečnou řadou podniků, v nichž lze ochutnat to nejlepší z karibské oblasti. Od výborného jídla až po reggae. Kousek hypnotizujícího Karibiku plného vzrušení a magie lze najít přímo v samém jádru Londýna. Nyní i díky rumům Duppy Share.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Rumy, cachaca |
---|---|
Hmotnost: | 1.4 kg |
Doba zrání: | 12y |
Objem: | 0,7l |
Země: | Karibik |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Duppy Share je velmi mladá značka rumu - směs inspirovaná Karibikem založená v roce 2014. Té to značce se daří oslovovat nové zákazníky skvělou lahví a produktem. Nastínili své ambice jako změnit vnímání rumu a stát se značkou číslo jedna v této kategorii.